пʼятницю, 24 січня 2014 р.

Модуль 10. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені з’ясувати мою роль в навчанні учнів за методом проектів, а саме:

• уміння розумно поставити запитання – це основа якісного навчання. Добре продумані запитання провокують змістовні зв’язки з тим, що учні приносять до класної кімнати з попереднього навчання та зі свого життєвого досвіду.

• поведінка вчителів, сприятливе середовище у класній кімнаті та стратегії впровадження проектів – все це важливо при створенні навчального процесу, що будується на навчальних потребах учнів.

• деталі плану впровадження визначають вимоги до середовища поза класною кімнатою перед, під час та після виконання учнями проектів і забезпечують успіх навчання

четвер, 23 січня 2014 р.

Модуль 9. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені зробити висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання - адаптуватися учням, розвинути навички самоспрямованості, бути активним у власному навчанні.

середу, 22 січня 2014 р.

Модуль 8. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме: яким чином створення системи оцінювання допоможе мені покращити навчальний процес, як залучення учнів до процесу оцінювання змінює їх ставлення до навчання та допоможе досягненню поставлених навчальних цілей.Я зрозуміла нарешті, що оцінювання, яке будується навколо навчальних потреб учнів, має акцентувати увагу як на змісті навчальної теми, так і на навичках 21 століття.

вівторок, 21 січня 2014 р.

Модуль 7. Рефлексія

В цьому модулі ми працювали над плануванням та створенням учнівської роботи , я зрозуміла, як створення прикладу учнівської роботи допоможе мені уточнити очікування від вивчення теми та покращити методику навчання, як я можу забезпечити досягнення учнями навчальних цілей при створенні ними комп’ютерних робіт до учнівського проекту

понеділок, 20 січня 2014 р.

Модуль 6. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання сервісів Веб 2.0 щодо спілкування та співпраці у навчання моїх учнів, а саме я прийшла до висновку: що в інеті можна організувати спільну роботу учнів через одні файли. Крім того, можна організувати перевірку знань учнів через інтернет анкетування, опитування і т.д. Ще можна організувати спілкування з учнями в мережі, тобто коригувати їх спільну роботу, консультувати.

пʼятницю, 17 січня 2014 р.

Модуль 5. Рефлексія

Модуль пройшов надзвичайно цікаво. Я розглянула шляхи ефективного пошуку та оцінювання інтернет - ресурсів для проведення досліджень та навчилися правильно використовувати ці ресурси.

четвер, 16 січня 2014 р.

Модуль 4. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені уточнити основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті, а саме: як мені спланувати формуюче оцінювання, що виявляє навчальні потреби учнів, як мені в умовах особистісно-орієнтованого навчання спланувати оцінювання учнів, яке буде відбуватися постійно впродовж виконання учнями проекту.

середу, 15 січня 2014 р.

Модуль 3. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені з’ясувати, як можна використати навчальні дослідження в проектах та зрозуміти призначення Основних запитань проекту, а саме з'ясувала для себе як я можу використовувати дослідницькі проекти для покращення навчального процесу, як дослідницькі навчальні проекти допоможуть розвивати моїм учням навички, необхідні у 21 столітті та навички мислення вищих рівнів.

вівторок, 14 січня 2014 р.

Модуль 2. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені проаналізувати переваги використання методу проектів у навчальному процесі, а саме: я впевнилась, що проекти надають широкі можливості для навчання. Вони залучають учнів до вирішення проблемних ситуацій та інших змістових завдань, будують зв’язки зі світом поза класною кімнатою та звертаються до питань реального життя учнів.
 Я зрозуміла, що докладний та деталізований План вивчення теми допоможе мені організувати навчання учнів після завершення тренінгу. Я дізналася про навички 21 століття , які допоможуть людині стати успішною.  Для мене не дуже зрозумілою здалася форма оцінювання портфоліо, але згодом я спробую розібратись. Робота над буклетом допомогла мені переконатися в перевазі методу проектів та визначитися з віковою аудіторією мого майбутнього проекту.

понеділок, 13 січня 2014 р.

Модуль 1. Мої перші враження

Навчання на курсах за програмою Intel 10 - це чудова нагода познайомитися з новими людьми, удосконалити свої знання та навички, навчитися створювати чудові уроки з використанням методу проектів.